14 Ekim 2012 Pazar

gardolabım

Her zaman en büyük zevkim belkide her kadın gibi alışveriş yapmak oldu. Boş zamanlarımda mağaza gezmeyi girdiğim mağazada uzunca süre vakit geçirmeyi severim. Nadir ihtiyaç duysam da gönlümden geçen her zaman gece elbiseleri almaktan yanadır.  Bir çok gece elbisem var içlerinde henüz hiç giymediğim elbiselerde mevcut. Evlenenler olsa da düğünlerinde değerlendirsem diye bekliyorum. 
Ben genelde elbiselerimi minik butiklerden ve Anadolu yakasından yapıyorum. 
En çok Acıbadem Sera, Acıbadem Ali ve Caddebostan Suat, Kadıköy Sokakları, Göztepe Minibüs Caddesin de aradıklarımı buluyorum. Mangoda her kadın gibi takip ettiğim markadır. Mango için Profilo AVM'yi tercih ediyorum. 
Bu sayfada sizlerle aldığım kıyafetlerimi paylaşacağım. Kimse param yok alamıyorum diye üzülmesin, çok uygun bütçelere harika elbiseler, pantolonlar, etekler her şey bulmanız mümkün. 
Şimdilik bu kadar anlatım yeterli vakit buldukça gardolabımı sizlerle paylaşağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder